Af Georg Strong
Smørum gamle Skole er igen kommet i brug efter den store vandskade 13. januar 2026.
Håndværkerne har fået gjort lokalerne brugbare igen og har forladt bygningen.
Lokalarkivet har igen åbent torsdage fra kl. 10:00 til 13:00, dog ikke på helligdage og i skolernes sommerferie.
Det er nu lykkedes, at få museet gjort klar efter vandskaden.
Så museet har åbent igen søndag den 31. maj 2026 fra kl. 13:00 – 16:00.
Der er desværre ikke åbent 7. juni 2026, som der normalt ville have været, da der afholdes Svenskeslaget ved Smørum Kulturhus den dag. Alle vores
folk er beskæftiget med Svenskeslaget den 7. juni 2026.
Opdateret 21-05-2026